استاندار مركزی: انقلاب اسلامی الگوی بیداری اسلامی است
نوشته شده توسط : swot

به گزارش ایرنا، 'علی اكبر شعبانی فرد' روز جمعه در مراسم بهره بهرداری ازطرح رسانی به روستای وفس كمیجان و درجمع مردم این روستا افزود: انقلاب اسلامی ایران با قدرت مردم و رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

وی گفت: امام راحل اعتماد به نفس و خودباوری را در مردم زنده كرد و استقلال به معنای واقعی را به كشور آورد و امروز نیز باید با پیروی از ولایت فقیه در این راستا حركت كنیم .

وی اظهار كرد: امروز به بركت انقلاب ، با وجود همه تحریم ها به فناوری های های پیشرفته دفاعی، فناوری صلح آمیز هسته ای، پرتاب ماهواره در فضا، پیشرفت در علوم نانو و ابر رایانه ها و سایر علوم دسترسی پیدا كرده ایم.

فرماندار كمیجان نیز در این مراسم گفت: 95 برنامه در طول دهه مبارك فجر در این شهرستان در حوزه های مختلف اجرا شد كه از این تعداد 50 برنامه و طرح با اعتبار 70 میلیارد ریال در بخش عمرانی بوده است.

'محسن اكبری' افزود: با گاز رسانی به روستای وفس، 85 درصد از روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند و همه تلاش خود را به كار گرفته ایم تا 15 درصد باقی مانده گازرسانی شوند.

طرح گازرسانی به روستای وفس كمیجان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد و 968 میلیون ریال اجرا شده و برای آن 25 هزار و 100 متر شبكه و خط تغذیه گاز از نوع پلی اتیلن و فولادی نصب شده است.

همچنین برای اجرای این طرح، دو ایستگاه تقلیل فشارتی بی اس با ظرفیتهای دو هزار و 500 و 400 متر مكعب و 700 علمك گاز نصب شده و با بهره برداری از آن بیش از 700 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

با گاز رسانی به این روستا، سالانه یك میلیون و 400 هزار لیتر در مصرف فرآورده های نفتی دیگر صرفه جویی می شود.ك/2

560/559/506





:: برچسب‌ها: فرمت مربع , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: